Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Название: До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей
Авторы: Бредньова, В.П.
Смичковська, О.М.
Прохорец, І.М.
Ключевые слова: графічні дисципліни
моніторинг якості навчання
інноваційний підхід
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
графічна культура
Дата публикации: 2019
Издательство: Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА"
Серия/номер: вип.11, том 1;с.53-55
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8082
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ....pdf665,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.