Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Название: Використання особистісного брендінгу керівника на основі будівель в сейсмічних районах
Авторы: Єрмакова, С.С.
Волощук, В.В.
Ключевые слова: особистісний брендінг
будівельні компанії
конкуренція
персональні потреби
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.240
Краткий осмотр (реферат): Розвиток будівництва в Україні з кожним роком зростає, а це в свою чергу призводить до збільшення кількості будівельних компаній та підвищення їхньої конкуренції. Відтак боротьба за позиціонування призвела до усвідомлення проблеми формування індивідуальних брендів як інструменту привернення уваги споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9863
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Використання особистісного брендінгу.pdf257,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.