Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919
Название: Концептуальні підходи сучасної теорії та методики до художньо- творчого навчання студентів
Авторы: Горбенко, С.А.
Ключевые слова: концептуальний підхід
методика навчання
педагог-художник
здатність творити
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.229
Краткий осмотр (реферат): В освітньому теоретико- методологічному середовищі достатньої уваги заслуговують положення, що: першочерговим завданням для студентів є пробудження їх потреби до творчості та розвиток самої здатності творити.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Концептуальні підходи сучасної теорії та.pdf257,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.