Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919
Назва: | Концептуальні підходи сучасної теорії та методики до художньо- творчого навчання студентів |
Автори: | Горбенко, С.А. |
Ключові слова: | концептуальний підхід методика навчання педагог-художник здатність творити |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | 22;с.229 |
Короткий огляд (реферат): | В освітньому теоретико- методологічному середовищі достатньої уваги заслуговують положення, що: першочерговим завданням для студентів є пробудження їх потреби до творчості та розвиток самої здатності творити. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні підходи сучасної теорії та.pdf | 257,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.