Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919
Назва: Концептуальні підходи сучасної теорії та методики до художньо- творчого навчання студентів
Автори: Горбенко, С.А.
Ключові слова: концептуальний підхід
методика навчання
педагог-художник
здатність творити
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.229
Короткий огляд (реферат): В освітньому теоретико- методологічному середовищі достатньої уваги заслуговують положення, що: першочерговим завданням для студентів є пробудження їх потреби до творчості та розвиток самої здатності творити.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальні підходи сучасної теорії та.pdf257,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.