Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919
Titel: Концептуальні підходи сучасної теорії та методики до художньо- творчого навчання студентів
Autoren: Горбенко, С.А.
Stichwörter: концептуальний підхід
методика навчання
педагог-художник
здатність творити
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 22;с.229
Zusammenfassung: В освітньому теоретико- методологічному середовищі достатньої уваги заслуговують положення, що: першочерговим завданням для студентів є пробудження їх потреби до творчості та розвиток самої здатності творити.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9919
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Концептуальні підходи сучасної теорії та.pdf257,68 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.