2015р. Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 26
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Якість проектного маркетинга в CRM-системі будівничої бізнес-організаціїКарнаушенко, А.Ю.; Ширяєва, Н.Ю.
2015Шляхи удосконалення маркетингової політики організаціїГригоренко, Д.О.
2015Управление процессами инвестиционной компании валютного рынкаАнатольев, А.А.; Тесленко, П.А.
2015Тенденції розвитку менеджмент - освіти і практики будівельного бізнесуШиряєва, Н.Ю.
2015Тенденції розвитку маркетингових комунікацій будівельних підприємствСелезньова, О.О.
2015Стратегія розвитку персоналу будівельного підприємтсваАлєксєєва, І.І.; Ажаман, І.А.
2015Стратегічне маркетингове планування на підприємствах будівельної галузіОстапенко, І.О.; Ажаман, І.А.
2015Специфіка маркетингу в будівництвіДідур, Т.М.
2015Социально-психологические методы управления на предприятии строительной отраслиБалта, Е.В.; Ажаман, И.А.
2015Системная интеграция результатов маркетинговых исследований обратной связи в подготовке специалистовФедунец, П.Д.
2015Роль сільського житлового будівництва в процесі інтеграції України у світовий економічний простірСобченко, А.Ю.; Чайківська, О.В.
2015Роль конфлікту в процесі формування команди ціннісно-орієнтованого проектуМолчанова, Ю.В.; Молчанова, М.В.
2015Рефлексия как инструмент самоорганизации проектной командыТесленко, П.А.; Димирова, В.П.
2015Особенности и преимущества интернет маркетингаПостовик, П.Р.; Гронская, М.В.
2015Матрица Эйзенхауэра как ключевой инструмент тайм-менеджментаДруми, Ю.В.; Нагуляк, В.А.
2015Маркетингові ризики товарних нововведень сільськогосподарських підприємствСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2015Маркетингові ризики будівельних підприємствТекменжи, Д.Д.; Ажаман, І.А.
2015Маркетинг персоналу сучасного підприємстваШевельова, А.О.; Ажаман, І.А.
2015Маркетинг в стандартах якості будівельної бізнес-організаціїШиряєва, Н.Ю.
2015Концепція глобального маркетингуБілега, О.В.; Мізіна, К.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 26