Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
Deutsch
русский
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
OSACEAeR - Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture electronic Repository
Browsing by Author Молчанова, Ю.В.
Jump to:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 26
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2013
Брендінг продукту категорії luxury
Молчанова, Ю.В.
;
Лазар, О.А.
2012
Визуализация как инструмент повышения продуктивности ценностно-ориентированной программы, реализуемой в мультипроектной среде
Молчанова, Ю.В.
2018
Внутрішній маркетинг – парадигма нового мислення в управлінні якістю підготовки фахівців
Молчанова, Ю.В.
2011
Еволюція розвитку підходів до визначення інновації як наукової категорії
Молчанов, М.В.
;
Молчанова, Ю.В.
2010
Исследование ценностной ориентации студентов факультета ПГС ОГАСА с целью осуществления мероприятий внутреннего маркетинга
Молчанова, Ю.В.
;
Вильданова, Н.Р.
2016
Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду
Молчанова, Ю.В.
;
Мізіна, К.С.
2009
Маркетинговая экспертиза проекта
Молчанова, Ю.В.
;
Шелестова, И.А.
2018
Маркетингові передумови сталого розвитку будівельних підприємств
Молчанова, Ю.В.
;
Пенчук, О.С.
2020
Мережеві організації-відповідь на складність та швидкість змін зовнішнього середовища
Молчанова, Ю.В.
2012
Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств
Молчанова, Ю.В.
2012
Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Молчанова, Ю.В.
2017
Організація курсу «корпоративна соціальна відповідальність» для економічних напрямів підготовки фахівців із вищою освітою.
Молчанова, Ю.В.
2013
Особенности сегментации промышленных рынков
Молчанова, Ю.В.
;
Полиенко, В.Н.
2020
Персональний продаж-інструмент встановлення тривалих взаємовідносин з клієнтами компанії
Молчанова, Ю.В.
;
Агаенко, А.С.
2016
Розвиток комунікацій Інтернет маркетингу
Молчанова, Ю.В.
;
Руснак, А.В.
2015
Роль конфлікту в процесі формування команди ціннісно-орієнтованого проекту
Молчанова, Ю.В.
;
Молчанова, М.В.
2011
Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
Молчанова, Ю.В.
2017
Стейкхолдерській підіх в процесах стретегічного планування
Молчанова, Ю.В.
2014
Сучасний стан ринку роздрібної торгівлі України та маркетингові аспекти його ефективного розвитку
Молчанова, Ю.В.
;
Доносиян, І.М.
2019
Сучасні аспекти інтеграції концепції сталого розвитку та методології управління проектами
Молчанова, Ю.В.