Просмотр собрания по группе - Авторы Педько, І.А.

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 42  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Cезонний характер виробництва на підприємствах-виробниках бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2017Актуальність електронного видання науково-методичної літератури.Крутій, Ю.С.; Педько, І.А.
2014Алгоритм системи збору і аналізу інформації щодо стану маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2014Будівництво в Україні: причини спаду та перспективи зростанняПедько, І.А.
2014Вдосконалення процесу підготовки та видання методичної літератури на факультеті економіки та управління будівництвомКрутій, Ю.С.; Денисенко, В.Ю.; Педько, І.А.
2016Вивчення європейського досвіду щодо регулювання прибрежними комплексами з метою впровадження його в УкраїніТарасенко, А.О.; Педько, І.А.
2014Визначення факторів конкурентоспроможності підприємств-виробників бетонуПедько, І.А.
2018Досвід використання сучасних методів у підготовці економістівПедько, І.А.; Окландер, Т.О.
сен-2015Класифікація ризиків підприємницької діяльності промислових підприємствПедько, І.А.
2015Кластери та їх роль в економіці регіонуПедько, І.А.; Петрищенко, Н.А.
2014Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємстваПедько, І.А.
2015Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємствПедько, І.А.
2014Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою ІнтернетПедько, І.А.
2014Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовахПедько, І.А.
2014Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетонуПедько, І.А.
2014Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATAПедько, І.А.
2014Місце моніторингу в системі маркетингової інформації підприємстваПедько, І.А.
2015Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2017Необхідність впровадження змішаної форми навчання у вищих навчальних закладах.Педько, І.А.; Кулікова, Л.В.; Петрищенко, Н.А.
2015Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємстваПедько, І.А.