Просмотр собрания по группе - Авторы Окландер, Т.О.

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 3 по 22 из 35 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Досвід використання методів тренінгу в процесі викладання дисципліни "Економічна теорія"Окландер, Т.О.
2018Досвід використання сучасних методів у підготовці економістівПедько, І.А.; Окландер, Т.О.
1-окт-2020Екологічна інформація в системі управління підприємствомОкландер, Т.О.
2024Значення технічних засобів у підвищенні якості навчанняОкландер, Т.О.; Комлева, Т.М.
2013Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємстваОкландер, Т.О.
2012Маркетингові дослідження товарних ризиківОкландер, Т.О.
2012Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємстваОкландер, Т.О.
2024Методи просування вищого навчального закладуОкландер, Т.О.; Комлева, Т.М.
2012Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2012Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових дослідженьОкландер, Т.О.
2012Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніОкландер, Т.О.
2022Методи оцінювання збутових ризиків підприємстваОкландер, Т.О.
2013Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознакОкландер, Т.О.
2011Новий вектор розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2005Особенности маркетинга в строительствеОкландер, Т.О.
2013Пертинентность маркетингових коммуникацийОкландер, Т.О.
2011Періодизація розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2015Показники розвитку автодорожньої інфраструктуриСерьогіна, Н.В.; Окландер, Т.О.
2019Політика комунікацій вищого навчального закладуОкландер, Т.О.
2023Прикладна складова у викладанні економічних дисциплінОкландер, Т.О.