Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
Deutsch
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
OSACEAeR - Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture electronic Repository
Просмотр собрания по группе - Авторы Педько, І.А.
Перейти к:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 11 по 30 из 42
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2014
Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства
Педько, І.А.
2015
Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Педько, І.А.
2014
Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернет
Педько, І.А.
2014
Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовах
Педько, І.А.
2014
Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Педько, І.А.
2014
Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATA
Педько, І.А.
2014
Місце моніторингу в системі маркетингової інформації підприємства
Педько, І.А.
2015
Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетону
Педько, І.А.
2017
Необхідність впровадження змішаної форми навчання у вищих навчальних закладах.
Педько, І.А.
;
Кулікова, Л.В.
;
Петрищенко, Н.А.
2015
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства
Педько, І.А.
2015
Одеський регіон як складова економіки України
Педько, І.А.
;
Петрищенко, Н.А.
2016
Оптимізація навчального процесу на факультеті "Економіки та управління в будівництві"
Педько, І.А.
;
Кулікова, Л.В.
;
Смелянець, Т.В.
2015
Особливості механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів
Педько, І.А.
2015
Оцінка класифікацій ризиків у підприємницькій діяльності
Педько, І.А.
2015
Погляди представників шкіл економічної теорії на роль інформації в управлінні підприємствами
Педько, І.А.
2016
Постійні та ситуативні ризики підприємств-виробників бетону і виробів з бетону
Педько, І.А.
2022
Про організацію освітнього процесу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Ковров, А.В.
;
Крутій, Ю.С.
;
Педько, І.А.
;
Ширяєва, Н.Ю.
2014
Прогнозування виробництва будівельних матеріалів в Україні
Педько, І.А.
2015
Програмні продукти маркетингової інформаційної системи
Педько, І.А.
2015
Пропозиції щодо впровадження новітніх тенденцій навчання в ОДАБА
Педько, І.А.