Просмотр собрания по группе - Авторы Окландер, Т.О.

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 9 по 28 из 33 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2012Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових дослідженьОкландер, Т.О.
2012Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніОкландер, Т.О.
2022Методи оцінювання збутових ризиків підприємстваОкландер, Т.О.
2013Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознакОкландер, Т.О.
2011Новий вектор розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2005Особенности маркетинга в строительствеОкландер, Т.О.
2013Пертинентность маркетингових коммуникацийОкландер, Т.О.
2011Періодизація розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2015Показники розвитку автодорожньої інфраструктуриСерьогіна, Н.В.; Окландер, Т.О.
2019Політика комунікацій вищого навчального закладуОкландер, Т.О.
2023Прикладна складова у викладанні економічних дисциплінОкландер, Т.О.
2012Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємствОкландер, Т.О.
2012Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2013Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльностіОкландер, Т.О.
2020Тенденції розвитку металопластикових віконОкландер, Т.О.
2013Тенденції розвитку українського ринку світлопрозорих конструкційФілиппова, С.В.; Окландер, Т.О.
2011Тлумачення категорії маркетинг інноваційОкландер, Т.О.
2011Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччіОкландер, Т.О.
2023Управління житловими комплексами як складова девелопментуОкландер, Т.О.