Просмотр собрания по группе - Авторы Окландер, Т.О.

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 7 по 26 из 33 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Маркетингові дослідження товарних ризиківОкландер, Т.О.
2012Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємстваОкландер, Т.О.
2012Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2012Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових дослідженьОкландер, Т.О.
2012Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніОкландер, Т.О.
2022Методи оцінювання збутових ризиків підприємстваОкландер, Т.О.
2013Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознакОкландер, Т.О.
2011Новий вектор розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2005Особенности маркетинга в строительствеОкландер, Т.О.
2013Пертинентность маркетингових коммуникацийОкландер, Т.О.
2011Періодизація розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2015Показники розвитку автодорожньої інфраструктуриСерьогіна, Н.В.; Окландер, Т.О.
2019Політика комунікацій вищого навчального закладуОкландер, Т.О.
2023Прикладна складова у викладанні економічних дисциплінОкландер, Т.О.
2012Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємствОкландер, Т.О.
2012Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2013Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльностіОкландер, Т.О.
2020Тенденції розвитку металопластикових віконОкландер, Т.О.
2013Тенденції розвитку українського ринку світлопрозорих конструкційФілиппова, С.В.; Окландер, Т.О.
2011Тлумачення категорії маркетинг інноваційОкландер, Т.О.