Просмотр собрания по группе - Тема маркетинг

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 50  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Актуальные вопросы организации служб маркетинга на предприятиях УкраиныКолесникова, Е.С.
2006Безпека праці в контексті кадрового забезпечення маркетингу.Сахацький, М.П.; Запша, Г.М.; Белевят, О.А.
2018Брендинг в строительном бизнесеМізіна, К.С.
2014Вдосконалення стратегічного управління на будівельних підприємствахГригоренко, Д.О.; Ширяєва, Н.Ю.
2012Декілька ідей для наповнення практичної складової спецкурсуКучеренко, С.В.
2016Дослідження маркетингової діяльності будівельних підприємств Південного регіонуСелезньова, О.О.
2014Діагностування якості маркетингу будівельного підприємства..Ширяєва, Н.Ю.
2014Елементи товароруху як складової маркетингової політики розподілуСмелянець, Т.В.
2018Ефективність рекламного менеджменту в будівельній галузіАжаман, І.А.; Ширяєва, Н.Ю.
2014Зростання якості маркетингової діяльності будівельних підприємствГершун, О.О.
2019Конкурентний потенціал вітчизняного ринку покрівельних матеріалівШиряєва, Н.Ю.; Мунтян, О.В.
2017Логистика и маркетинг: проблемы взаимодействияКрамар, А.А.
2015Маркетинг в стандартах якості будівельної бізнес-організаціїШиряєва, Н.Ю.
2018Маркетинг товарів різних етапів життєвого циклуЩудлак, І.І.
2017Маркетинг як інструмент стратегічного управління розвитком економікиCахацький, М.П.
2018Маркетингова орієнтація розвитку підприємстваРиляков, В.В.
2012Маркетингова стратегія з орієнтацією на клієнтаГронська, М.В.
2014Маркетингова стратегія розвитку будівельного підприємстваГригоренко, Д.О.; Ажаман, І.А.
2006Маркетинговый потенциал в строительстве.Денисова, С.С.; Билега, Е.В.
2018Маркетингові дослідження як базова передумова економічної стабільності підприємстваСараєва, Д.Р.; Ковтун, О.В.